♥ 13/3

Hmm.. Fick en kommentar av Tiagirl om att eftersom Lilleman har ögonen öppna när han går i sömnen så ser han ju. Allt jag kan säga är att han ser då inte alls. För inatt när jag skulle gå på toaletten (som han besökte i sömnen) fick jag väldigt tydliga bevis på att han inte ser alls. :( För jag kan lova att det då rakt inte var JAG som hade pissat på golvet. *muttrar lite surt* Men men... Jag får väl helt enkelt vara glad att han iaf väljer att gå in på toaletten i stället för att kanske sköta sina behov i sitt rum. :D


Lördag idag då. Händer nog inget utöver det vanliga tjatiga. Mao städning, handling, matlagning, tvätt, disk mm...
Nu ska jag samla ihop barnen så dom får ringa till pappaB och sjunga. Han fyller visst år idag påminde Storeman mig om.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Han kan ju inte sova med glasögon heller! Jag skulle inte ens ta mig till badrummet mitt på dagen om jag blundade och koncentrerade mig!

Postat av: Anonym

Sött blogg! ha det så bra! kramis:)

2010-03-18 @ 18:30:56
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej hej, allt bra?:D

Följa varann på bloglovin? :)

2010-03-23 @ 11:30:29
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Slaven

Hej!



Skicka in ett blogginlägg till den bloggen jag länkat till. Du får mer besökare samtidigt som du har chans att vinna 1000kr att köpa kläder för. Så vad väntar du på?...Svara då? Aha, trodde det var en chat..aja..Hoppas jag får se ditt inlägg snart.



MVH/Slaven

2010-03-24 @ 00:03:04
URL: http://www.oneluckystar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0