♥ 27/3

Åh! Nu är det minsann vår. Mitt första vårtecken flyger runt här hemma och irriterar mig som bara den. En liten snuskig fluga. Varför mitt första vårtecken ska behöva vara en fluga kan jag inte förstå. *muttrar* Jag avskyr ju dom små asen.

Lördag idag. Vilken vanlig dag som helst i det här hushållet. Förutom att jag för en gångs skull är ledig då. Iaf från mitt jobb. Här hemma däremot finns det mängder med saker som måste göras. Så varför jag sitter här, ja det förstår inte ens jag. Men vad gör man inte för att slippa städa, tvätta, diska, putsa fönster, klippa barnen...

Hmm, jag sitter på (eller mer i) en förmögenhet tror jag. Jag köpte min lägenhet för 8 år sen. 10 000:- gav jag för den. I förra veckan såldes en annan lägenhet här i området. En 3:a det med. Förvisso på markplan men mindre än min då det inte finns förråd till den. Inte heller var det något nytt i den. Inget renoverat eller så. Den gick för 520 000:-!!!! Tror minsann att det är dags att sälja snart. :) Men frågan är ju vart jag ska bo i stället.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Kan du få en sån summa ska du nog fundera allvarligt!!! Priserna där åker ju upp och ner verkligen. :/

Postat av: Ullis

Hmm. Om flugor vore vårtecken härhemma så har våren varit här läänge. De äckliga asen kommer fram så fort solen skiner och det har den ju gjort till och från hela vintern typ muttrar irriterat och uttrycker mitt hat gentemot flugäcklen....

2010-03-29 @ 08:08:51
Postat av: Malin

Ja det finns verkligen inget mer irriterande djur än flugor! De borde utrotas! ;)

2010-04-01 @ 12:09:33
URL: http://holabaloo.blogg.se/
Postat av: becka

hoppas du får en trevlig påskhelg!:)

2010-04-01 @ 16:20:21
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

2010-04-01 @ 17:30:15
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0