♥ 3/5

Nattjobb, kvällsjobb och sen en lååååång dag efter det. *trött* Helgjobb borde egentligen bara bestå av lördag och söndag. Absolut inte fredagen eller måndagen med. Och absolut inte som idag, jobb till 13 och sen föreläsning mellan 13 och 17. Men imorrn är jag iaf ledig. Om man nu bortser från att man iaf ska upp tidigt för att lämna barn i skolan och imorrn även till tandläkaren med Lilleman. Han ska ta avtryck på tänderna för sin framtida tandställning. Gillar inte detta och det gör inte han heller. Han tyckte att det var bättre att dom drog ut tänder i stället. :) Men men.. Är detta det bästa för honom så är det ju värt det. Men jag tycker att det borde ta slut med "eländet" för honom någon gång.

Veckan för övrigt.. Jobb, jobb och jobb. Men ledig helg. Som förhoppningsvis kommer bestå av första kroppkakskoket sen jag var LIIIITEN. Man kan ju inte säga att man inte kan förrän man har försökt iaf.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är som ska koka kroppkakor...

Det har jag aldrig vågat försöka med.

2010-05-04 @ 08:38:44
URL: http://camillos.blogg.se/
Postat av: Ullis

När ska vi komma?

2010-05-05 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0