♥ 17/10

Inte en tillstymmelse till bebis på G här inte. Jag som tyckte denna veckan passade bra eftersom dom andra två monstrena inte var hemma. ;)

Har hunnit sy två lakan, två påslakan och ett örngott till bebis iaf. Svart med döskallar givetvis.
Vägrar betala dom där hutlösa priserna för färdigsydda påslakan. Sanslöst dyrt är det ju!
Idag har jag även lyckats putsa fönstrena i köket. Inte en dag för tidigt inte. Dom såg rent förskräckliga ut efter sommaren. :/ Men nu är dom så fina så dom knappt syns.

Krypigt rastlös men orkar inte ta mig för något. Eller jo, jag gör lite då och då. Men inget avancerat inte.
Tror jag ska ta och krypa till kojs i stället.

Kommentarer
Postat av: DINA

Såg att det är ungefär 2 dagar kvar till BF, får man väl säga grattis redan kanske :)

2010-10-20 @ 11:36:59
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0