♥ 31/10

Nä, det blir inte ens en oktoberbebis. Det blir en novemberbebis i stället. Känns lite konstigt att gå över tiden såhär länge. Men det är inget jag lider speciellt av. Om det nu inte vore för att väldigt många tjatar. Och så fort man inte svarar på nätet eller i telefon tar folk för givet att jag är inne och föder. Men så är inte fallet. Jag orkar bara inte prata alltid. Och sån är jag ju även när jag inte är gravid.
Alla (ja ni som står mig nära) kommer att få veta när det är FÄRDIGT. Ni kommer att få veta vad det blev, hur mycket den väger och hur lång den är. Ni kommer att få se bilder. Och det kommer ske inom en vecka! Så håll ut. Och sluta tjata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0