♥ 6/10 -2

Varit barnvakt åt Tiagirls dotter idag. Pratkvarnen! ;) Hon är inte tyst en minut. Men det har gått så bra så.
Vid straxt efter 13 hämtade vi mina barn i skolan och sen gick vi till Borggrillen och blev bjudna på mat. *tackar och bockar*
Hemma har jag som vanligt inte gjort något vettigt alls. Iaf känns det så. Har all tid i världen men ingen ork eller lust alls. :/

Vacker har varit dålig ett par veckor. Ont i magen. Illamående. Hängig. Och igår hade vi ett litet gräl kan man väl säga. Jag är ju inte på världens bästa humör med alla miljarder konstiga hormoner i kroppen om man säger så.
Ikväll ringde det ett konstigt mobilnummer och som vanligt vågade jag inte svara. Men någon pratade in på telefonsvararen och det var svärmor. Så jag ringde upp och då hade hon tvingat iväg Vacker till vårdcentralen idag. Och dom i sin tur skickade vidare in till Kalmar Länssjukhus. Och där är han kvar än. Jag vet inte så mycket mer än att han har fått dropp och att dom tänker ha honom kvar över natten. :/
Samvetet mitt är ju inte det bästa nu. *suckar* Jag får fan lära mig att ge fan i att bråka om fåniga saker.

För övrigt då? Jag går här hemma och dräller. Börjar bli väldigt uttråkad. Men och andra sidan hade jag nog inte orkat jobba fullt ut ändå. Så jag har ju liksom inget att välja på.
Men egentligen finns det massor att göra här hemma. Skulle behöva ha en ordentlig storstädning innan bebis kommer. Likaså behöver jag sätta mig och sy påslakan och örngott till bebis. Vägrar betala dom där hutlösa priserna som det annars kostar. *snål*
Spjälsängen har jag lyckats skruva ihop faktiskt! Den står här så fin med sitt Lundmyr-spjälskydd. *nöjd*

Hmm, dags att sova igen tror jag. Barnen ska ju upp tidigt, som vanligt. Och jag behöver lite mer sömn än vanligt känner jag.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Nja..så dåligt samvete ska du inte ha. Du HAR ju sagt till honom att gå till läkare ju. Du är inte ensam om att reagera sådär när han vägrat, så hade nog de flesta gjort. Men väldigt läskigt att det kanske ÄR något och inte det vi pratade om, såvida det inte blivit utav det. Uppdatera mig!!!

Hm...så är det ju oerhört bra för MIG nu då om han sitter fast i en droppslang och inte kan köra bil!!! :D :D

Postat av: Mammabea.se

När tror du din bebis kommer då?=)

2010-10-07 @ 22:09:43
URL: http://mammabea.se
Postat av: L

Lycka till när din bebis kommer! :)



Va gärna med i min tävling på bloggen, länk :http://linneaborgstrom.blogg.se/2010/october/tavling-farval-till-torr-hud.html

Vore jätte roligt om du ville delta :)

2010-10-09 @ 20:59:20
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Maya

Hej! Jättefin blogg! Hoppas du får sova inatt och att bebis håller sig lugn i magen! :)

2010-10-09 @ 22:23:48
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0