♥ 9/10

Igår var jag till Kalmar med Tiagirl. Var på Ikea, Rusta och Babyproffsen.
ÄNTLIGEN fick jag (tack vare Tiagirl) tag på mitt skötbord från Ikea som jag letat efter sen i somras typ. Det har ju strulat som f*n och aldrig funnits inne trots att det skulle gjort det enligt deras lagerstatus. Igår, efter mycket om och men, hit och dit och fram och tillbaka,  hittade dom 9 st på sin lastbrygga!
Julsaker har dom fått in på Ikea med. Äntligen! Köpte inte alltför mycket. Men lite kulor till granen, värmeljus med pepparkaksdoft hittade jag iaf. ;)
Lite julsaker hittade jag på Rusta med. *nöjd*

På Babyproffsen hämtade jag ut min Babybox och passade på att hyra ett babyskydd med. Så nu är jag jätteredo för bebis. IMORRN! :D

  

 

 

 Nya sängen med. Med det fina spjälskyddet. :)


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Ja...bara visa mer så jag blir än mer sugen! Så massa mys med Dewin igår när han äntligen vaknade... Ingen bör bli förvånad om det står i tidningen om en våldtagen man snart alltså... Hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0