♥ 9/8

Men för F*N Tele2!!! Snart skickar jag in mitt modem till det mobila bredbandet så kan ni stoppa upp det där ni tycker att det passar! *vansinnig*
Det kan väl för f*n inte vara meningen att man ska behöva ansluta till nätet varannan minut om man nu känner för att sitta uppkopplad 1 timme?!?!???!

Jaja... Så går det när man är lättlurad och går på deras erbjudanden som är sååååå bra. Hastighet upp till 16mb och obegränsad surf? Ja det tro f*n att det är lätt att lova när man sammanlagt kan sitta uppkopplad 5 minuter innan man måste koppla upp sig igen!!! :mad:

Imorrn, ja då kan dom förvänta sig ett surt samtal från mig. Det ska dom ha förbannat klart för sig. Och jag hoppas dom har en förbannat bra förklaring till mig. Hmm... Bäst jag inte trycker på publicera nu eftersom nätet för 4:e gången under detta inlägg just la av.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Camica,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-08-12 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0