♥ 11/1

11/1 -11 Ännu ett häftigt datum att få barn på ju. Tur jag slapp gå över tiden så länge iaf. ;)

Förbannade töväder ute. Det är så förbannat halt så man nästan slår dit av att bara sticka näsan utanför dörren ju. :( Tycker minsann att snön som fanns kunde fått ligga. Till sista februari eller så. Sen hade den gärna fått försvinna över en dag.
Varit i affären en sväng. Jag och Mini. Och snart är det dags att gå ner och hämta stora barnen på skolan. Hoppas jag klarar det utan att sätta mig på arslet också. Förstår inte varför man nu för tiden inte saltar eller SANDAR? Det där förbannade gruset dom slänger ut på cykelvägar och trottoarer är ju precis värdelöst. *surar*

Mini har fått för sig att man ska skrika om kvällarna nu. Hysteriskt! Det enda som hjälper är att GÅ med henne.
Gissar på att hon är riktigt trött eftersom hon sover så lite om dagarna. 1 timme på fm sover hon förvisso men sen är det bara kortare snuttar på 10-20 min resten av dagen.

Nähä, dags att förbereda oss för att knalla iväg snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0