♥ 26/1

Vi lyckades kolla blodtrycket på Mini idag. Trots att hon somnade i bilen på väg in till Kalmar. :) Vi hann ju inte ens komma till stoppljusen innan hon somnade minsann. Och jag gjorde allt för att hålla henne vaken. Men när man inte får sova, ja då sovs det som bara den. ;)
Tror blodtrycket var 77/55 och det är tydligen som det ska vara. Så nu väntar vi bara på sms från apoteket om att medicinen ska bli färdig. Sen påbörjar vi behandling. Behandling som jag är tveksam till. Eftersom en av biverkningarna kan vara att hon kommer sova oroligt. Hmm, precis som att hon inte redan gör det. *suckar*
Dock är jag väldigt glad för nätterna fortfarande. Inatt sov hon TIO timmar i ett sträck. Så jag ska väl inte klaga på att hon är vaken och till och från väldigt gnällig på dagarna. Det finns dom som har det såååå mycket värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0