♥ 15/6 -2

Jisses vad lägenheter dom säljer här uppe hos mig. Den ena dyrare än den andra. Närmsta grannen sålde sin för ett tag sen. Den bästa granne man kan tänka sig. Han var bara hemma max 5 nätter i månaden. ;) Men nu fick han ju tyvärr inte ha lägenheten kvar eftersom han inte var skriven här. Så han hade bråttom att bli av med den och sålde till första bästa för 375 000:-
Däremot har jag en annan granne (som också bor på övervåningen precis som jag) och han sålde precis sin för 500 000:-
Och nu är det en annan lägenhet ute för 380 000:- Märkligt att den är så "billig" när den faktiskt ligger på det nedre planet med uteplats och så.
Känns lite som att det snart är läge att sälja den här med. Väntar man för länge kanske man inte får något alls för den. Men samtidigt är det ju dumt att försöka sälja när så många andra säljer. :/
Hur eller hur lär jag väl inte gå med förlust eftersom jag bara gav 10 000:- för min. ;)

Kommentarer
Postat av: erika(jyringen)

oj oj vilket kap du gjort!

skulle def.sälja om jag vore dig och leva

livet för vinsten :)

2011-06-20 @ 10:08:06
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0