♥ 8/6

Mini har skorv. Det har mina andra barn haft med. Skillnaden är att på dom kunde man pilla bort det efter ett bad och det har inte alls fungerat med Mini. Så när jag var på apoteket förra veckan letade jag efter någon salva. Och hittade en som heter Borago. Trodde väl inte att det skulle funka speciellt bra. Men man vet ju inte förrän man testar.
Och jodå. Det funkar ju kanon. Mer eller mindre all skorv är faktiskt borta! *imponerad*
Nackdelen är ju att salvan luktar apa och att man måste smörja 3 ggr om dagen dom första 8 dagarna. Men det är det ju helt klart värt då. :)

Mina dagar just nu... Promenader och flugbekämpning. :/ Och mycket Mini-tid förstås. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0