♥ 5/5

Åh! Solen har visat sig idag. Fast nu lyser den med sin frånvaro igen.
Varit i Kalmar en sväng för att lämna igen babyskyddet som vi hyrde på Babyproffsen. Mini har ju i stället fått en alldeles ny bilbarnstol. Börjar bli stora flickan nu. ;)

Nu har jag precis varit nere och hämtat Lilleman på skolan. Storeman följde med en kompis hem och kommer alltså hem senare.
Sprang förbi Netto en sväng för att jag skulle klaga. Eller jag skulle ha pengar tillbaka.. Tyckte jag. Men se det tyckte inte dom eftersom det tydligen är stooooor skillnad på kycklingfilé och kycklinginnerfilé. *suckar* Tänk om dom kunde märka ut ordentligt vad som är billigt och inte. Men men... Nu har jag ju kyckling hemma. Till överpris. :)

Imorrn är det dags för jobb. Alldeles nytt jobb. Ska bli oerhört kul att få se hur det är. Och förhoppningsvis är det kul så jag kan jobba lite i sommar. Och sen kanske även i fortsättningen. Tjänsten ska ju ut. Förr eller senare iaf. *håller tummarna*
Och nu när jag sitter här och skriver så inser jag att jag måste klippa naglarna tills imorrn. För jag kan omöjligt jobba framför en dator med dessa långa as. Jag kan ju knappt skriva på min egen dator som jag är van vid. :/
Men ikväll, när Mini behagar somna, då åker naglarna som jag kämpat så för....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0